fknskit

Blogg.se appen har fått damp IGEN hatahatahata deeee suger. Känner inget bloggsug när varken min macbook eller blogg.se appen fungerar. Döööö... kommer tillbaka då de börjar fungera igen med bildbomb osv antagligen. Kan iaf säga att igårkväll (fredagskväll) åkte vi till vindö och umgicks med robban, peter och robin. Trevlig natt, vaknade upp imorse där och tog bussen hem och tog de chill, dushade osv och åkte ner till stavsnäs bikepark. Där de faktiskt va runt 20 pers där kanske, cykeltöntar ffs love em. Har en massa bilder jag vill lägga upp som jag tog med goproen men datorn har fuckat upp nu så allt är 32823 gånger förstorat så jag har ingenaning om vad jag gör. Ajde.. Fick träffa Kew för första gången på as lääänge ocksåå, glad flumm. Klockan är nu ca 23:00 och börjar känna mig trött. Imorgon vet jag inte vad som händer, men jag kommer tillbaka då appen osv är tillbaka. Dååååå vet ni!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback