Jag fattar verkligen inte.

Jag förstår inte detta beroende, av att bråka hela hela hela tiden med allt och alla. Själv så skrattar jag bara åt det, jag hatar det. Att man ska va elaka mot varandra när man istället bara kan vara vänner och sluta störa sig på allt, ibland kan jag bli riktigt förbannad på mina vänner men för de så bråkar jag inte om det. Jag kan ta upp något om de är nödvändigt men annars känner jag faktiskt bara yolo. Har inte en enda ovän nu och fatta va skönt, folk som är dryga osv kan dra åt helvete. Men ni... Skit i det va vänner och ha fukkin kul!! Man lever ju bara en gång och nu verkar allt bara vara ett spel genom att få flest ovänner. Vafaan le och ta den här jävla dagen som den kommer och döda alla problem genom att skita fullständigt åt dom. Pussar till alla haters och kärleksfulla jävlar från en glad Alice som faktiskt ääääälskar ost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback