Jag orkar inte mer.

Jag orkar inte mer, jag har suttit med gråten i halsen för länge nu. Jag blir helt varm om huvudet och kläderna känns sjukt obekväma. Vem fan är jag? Jag har insett hur nu mycket mitt liv kommer att gå åt helvete, jag kommer ingenstans och högarna runtom mig bara fylls på av saker jag skjuter bort. De börjar kväva mig, att inte ha någon mamma eller pappa att vända sig till. Att jag stå där själv, utan någon som jag känner är riktig. Jag orkar inte mer nu, jag gör verkligen inte det.


Kommentarer
Postat av: towe

alice, du kan alltid prata med mig. jag kommer inte vända ryggen till om du behöver min hjälp! <3

2013-04-15 @ 20:24:49
Postat av: Anneli

Alice du vet att jag alltid finns för dig
Hör av dig snälla.

Faster Anneli

2013-04-16 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback