Skjuter dig i huvudet

För att återgå till skrivandet!! Idag va fan en lång värd fredag, Danne hämtade mig med moppen runt 11.00 och vi åkte ner till mamma och petta där vi typ satt i solen och bara tog de lugnt. Han skjussade upp mig till brordern och emma där emma gjorde grekisk äggröra, fkn cepe gott.. myste med luna och moppe pch bara chillade as usual. Sen gick jag upp och mötte Jennie och vi åkte moppe i tre och en halv timme, från djurö-->bakvägen till hemmesta-->ända till mölnvik paus på max och åt glass-->tillbaka vanliga vägen. Köpte med oss cesarsallad på pizzan som vi åt hos heenne. Sen tog vi de lugnt framför brasan, efter de kom Henkis och vi gick byrundan och sen skjussade han hem mig. Har drukit te och imorgon är det äckelskola igen och jag får ångest, cya. Slänger även upp en swag'dout palsernacka ba för att jag kan. peace
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback