- Onsdag -

Ondag igen då, veckorna bara flyger fram! Faktiskt.. med en flinades Linda blir allting lättare i livet idag! Har just nu en rätt rolig lektion för att vara den, nätet i skolan har lagt av så vi får som en hel genomgång under två och en halv timme. Enklast så egentligen ju, håller på att skapa ett ''intro'' till en nyhetsgrejj så jag får välan se hur det blir! 
 
Efter skolan ska jag eventuellt med Johannes till kista.. får se vad vi gör dära. Har maybe lite planer! Sov dock endast tre timmar inatt och vaknade av alarmet super pigg(?), så kommer väl däcka sittandes snart.. har druckit massa energi dricka och är en aning speedad just nu.(får känna effekten som kommer i efterhand, haha) Ska fortsätta med min nyhetssänning nu, men snart är det lunch så de e awesome! 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

SVar: Tävlingen avslutades då. Vinnarna presenteras senare under dagen och kontaktas därefter via mejl. Jag har inte hunnit utse några vinnare än.

2013-12-04 @ 11:26:45
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback