2 gamla gifs.

Hittade två stycken gamla gifs som jag gjorde för typ ett år sen.. haha! Min mobil hade precis gått sönder, och jag kommer ihåg det som igår. Det var snö och as haaalt, jag och min kompis stog och väntade på bussen. Jag kan ju erkänna att jag hade druckit "liiiiiite" så jag var "liiiiite" snurrig, eehm. När bussen kommer åkandes mot oss tappar jag mobilen ut i bussfilen och slänger mig efter den så jag lyckas halka och är typ 1 sekund från att bli överkörd av bussen, galet! Fick upp telen och hoppar på bussen där jag såg att det var en.. två.. tre.. sprickor i skärmen, kul det var att förklara det för pappa sen. Men men.. 
 
Saknar också min smiley som jag gjorde lite spontant som sedan vandrade ut ur munnen(hinnan den satt i gick rakt av) det var ju mindre kul. Jag gillade den, fast den va lite jobbig också!

Kommentarer
Postat av: emilia

Jätte fin blogg :)
Har du tungpiercing? omg <3 de vill ja me ha! Gjorde de ont?

2013-12-11 @ 13:37:09
URL: http://emiliaablomqvist.devote.se
Postat av: Josefine Anerland

Du passar så stört bra i dina piercingar!

2013-12-11 @ 16:41:31
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback