År 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har gjort mycket saker i år jag inte gjort förut, både bra och dåliga saker. Mest dåliga antar jag.. men jag kommer verkligen inte ihåg så jag skriver inte ner något. 

 

Hur har ditt 2013 varit? Mitt år har varit både upp och ner, jag tycker att det varit ett himla tråkigt år. Hoppas på ett roligare nästa år dock, men jag ska inte säga att allt har sugit! Jag har haft kul.. haha, mycket alkohol.

 

Blev du kär i år? Det vettefan, mest såhära "flykt" kär pga att jag mått dåligt, vilket slutade med missförstånd och en massa skit.. hahahah. 

 

 Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Ehm... jag kan inte säga något speciellt datum, det finns massor saker som hoppar upp i huvudet! Men Tenacious D konserten va oslagbart, och bråvalla festivalen! 

 

Vad är din största framgång 2013? Hahahaha, framgång? 

 

Bästa köpet? Shit va jag typ inte minns något från det året som varit..

 

Vad spenderade du mest pengar på? Maaaat såklart!! 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Det va väl att jag fick flytta, men resulterade i.. ja hur det ser ut nu. Inte sååå himla bra som jag tänkt mig. 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? En massa skitarg låtar, men mest är det nog låten "Fucka ur" som kommer påminna mig om alla sjuka saker.. hahah. Och en finns det ju en massa massa andra låtar. 

 

Vem har du umgåts med mest? Elli och Linda 

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nooooope. 

 

Vart reste du under 2013? Turkiet och... hmm.. va nog bara det tror jag.

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ett bättre år med massa nya saker!!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var i turkiet och drack drinkar med min mamma och syster, mysigt!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, det finns det väl. 

 

Vem saknade du? Orkar inte ens ta upp de..

 

De bästa nya människorna du träffade? Det finns många ... orkar inte skriva alla!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? TA TAG I MITT LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback