Blååst.

Ligger i sängen vilket jag gjort hela dagen, och lyssnar nu på jordens undergång. Nej men vissa sekunder låter det som att jorden håller på att utplånas efter som att det blåser storm, både mysigt och läskigt. Fast ioförsej så är inget mysigt nu, hela dagen har jag bankat huvudet i väggen och tårarna har tagit slut.. idag IGEN. Fandå.. det jag vill mest av allt nu är att få glädjetårar, gud vad det skulle vara skönt!!
 
Imorgon är det fredagen den 13de och jag har inga lektioner, as usual på fredagar. Ska försöka få bort huvudvärken så jag orkar ta mig utanför dörren, skulle egentligen vilja åka härifrån nu. Men vart ska jag ta vägen, jag har ju fuckat upp allt som bara går. Jag får helt enkelt lära mig att leva såhär..fanfanfan. 
(stormen Ivar lol)

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Tycker det är skitläskigt med storm.. speciellt när det låter som om hela huset ska blåsa iväg :o

2013-12-12 @ 22:29:18
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: veronica eriksson

Usch för storm! Kram :)

2013-12-13 @ 07:28:15
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Anonym

Följer du med hem till oss på lördag/Anneli

2013-12-13 @ 08:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback