En gång var jag lycklig.

Vaknade upp i deprissiton, jag ville gå till skolan med orkade inte psykiskt. Vilket jag tycker är så jävla jobbigt och läskigt, blä. Har sovit, skrikit och sparkat sönder mina fötter idag på grund av att grannen över eller vart fan det var borrade från 8 imorse till typ 14.. blir så fruktansvärt trött. Karolina och Robin kom och lämnade Sälma nyss för att de ska åka till spanien, det gör mig också jävligt irriterad. Jag känner mig ensam. 
 
Hittade en bild på mig när jag var typ 9.. 10 år kanske. Min kompis Wille hade en massa hästar som jag fick rida på, hans mamma har fotograferat den här bilden och framkallat den. Lite läskigt att vissa kameror ''på den tiden'' fortfarande bara fotograferade svartvita bilder, känner mig typ gammal. Och äldre vill jag inte bli, jag var lycklig en gång och jag kommer aldrig mer att bli.

Kommentarer
Postat av: linah

gillar din header!
ditt hår e jättefint

2013-12-09 @ 17:08:30
URL: http://linaheve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback