Gjorde min dag!

Klickade in på min hotmail och såg att jag hade fått en mejl från http://nickys.se där hon skrev att jag har vunnit ett armband från wildlife uf!! Hur glad blir jag, jo jätte glad såklart. Speciellt för att 75% av alla intäkter som kommer in går direkt till ett företag som arbetar för att öka populationen av lejonstammen! Woooop, armbandet kommer passa perfekt nedanför min nya leopard klocka juuu... så braa!! 
 
Sitter i skolan nu och vet inte riktigt vad jag ska göra efter än.. men det lär jag märka sen, finns en del saker att göra idag! Just nu har jag supermycket energi och jag är ju as glad för att jag vann ett sånt fint armband!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis det var du värd/Anneli

2013-12-16 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback