Juldagen

Nu är julafton över och snart är det annandag jul, skönt men ändå så vill man att tiden ska gå långsammare när man har lov! Och somdagt så åkte jag ut till min mamma och firade jul igår, med mina syskon och respektive. Såklart Elvira och Sälma också! Super mysig jul, min bror Daniel var faktiskt tomte i år.. inproviserat haha. Fick skjuss vid typ 00.00 av Patrik och Viktor till kista och jag sov hos Johannes.. de va fan snällt. 
 
Har fått en massa fint, ska faktiskt ta och skriva upp allt. Kommer säkert glömma något men men.. 
Fick ju saker på morgonen och på kvällen men jag skriver ändå inte i ordning, bilderna här nedan är nästan alla de saker jag fick på kvällen hos mamma. Jag fick; bra grejjer till naglarna + nagellack, 2000.-, hårfärg, jacka, body oil och shower gel från rituals, låda med texten "superviktiga saker" på, sköna höga tofflor, obey hoodie, påfyllnng av spotify, sexig bh + trosor, uggle plånbok, waterspeakers högtalare(försenade), två paket priorin som stärker hårrötter, tröja med döskallar, rosa mobil laddare, 500.- på JC, ögonbrynspennor, strumpor, grymt smooth'nchic för håret, biobiljetter, en reeesa till spanien och jaaaa det är det jag kan minnas.. blir ju så mkt att man glömmer bort haha. Galet! 
Här får ni lite bilder på sakerna jag fick och från kvällen hos mamma(jag är för sweet ellerhur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback