nej nej nej

Vad är det här för värld, vad är det här för människor, varför är jag här, varför är jag bland dessa, varför måste detta finnas. Lögner och svek är nog bland det västa jag vet, och jag påträffar sånna moment dagligen. Varför finns det människor som verkar gilla att leva med lögner och hemligheter, och som verkar älska att såra andra. Omedvetet eller medvetet, det är ett sjukt beteénde. Jag vill bara ha bort skiten, och det skulle gå så fort att bara faktiskt plocka bort de människor med stora problem.. som att LJUGA tillexempel. 
 
Men det är också svårt att bara plocka bort folk, speciellt dom man älskar. Just nu, i detta nu.. har jag en(fattar ni)en ända vän att lita på av mina närmsta. Hur sjukt är det inte!? Visst, jag är fortfarande en ungdom och så här ser en ungdoms vardag ut säkert(?). Men snälla.. när folk vet att man redan mår dåligt så tycker jag att det räcker. DU som tar åt det av det här DU går för långt. Och AJ vad ont det faktiskt gör! 
 
Nu ska jag försöka hålla mitt huvud högt och gå vidare, man vet ju aldrig vad som händer. Idag har jag varit hos syrran och jag har även tagit lite av min tid till att slå in julklappar, blir att köpa mer imorgon! Och imorgon börjar jag faktiskt klockan nio och slutar säkert bara någon timma efter det så då drar jag faktiskt till farsta, helt lonley. Har precis duchat, bortstat tänderna, fyllt upp ett glas med iskallt vatten och ska kolla på Elsas Värld! Två nya avsnitt kom ju faktiskt ut igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback