Nytt!

Skoldagen var helt okej, för andra delen av skoldagen va helt galen haha! Jag och Linda hade skrattnojja typ hela lektionen och garvade verkligen åt allt, ibland är det verkligen kul att skratta. Speciellt när man får komentarer som ''andas nu alice'' och ''fan va skön kommentar'' istället för tillexempel ''håll käften''. Haha de va fan riktigt kul.. eehaa. 
 
Efter skolan åkte jag med Johannes till kista, valde ut en snygg svart skjorta till honom och färgade även hans hår en nyans mörkare. Jag hittade också två as snygga combo nagelack från HM som jag tycker passar så sjuukt bra nu i jul! As fina ju, höll på med naglarna skit mycket förut och sen har tiden bara gått och jag har inte hunnit att lägga någon tid(la ca 30 min 5 dagar i veckan på att sköta om dom, ganska sjukt egentligen) Men resultatent blir verkligen värt den tiden, speciellt om man sköter om naglarna så som jag gjorde och tänker börja göra lite smått igen. Kanske tillochmed kan bli en ny kategori, haha! Så idag har jag filat till dom, putsat dom och lagt på SallyHansen stärkelse bas lack. Awsum.
 
Tog precis en dusch och borstade tänderna, ligger nu i sängen och både själen och naglarna mår rätt bra asss! 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Vad kostade dessa nagellack?!

2013-12-05 @ 11:21:18
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback