Paket från Junkyard!

Fick hem mitt paket från Junkyard idag och är supernöjd med mina två par nya leggings, ni som sett beställnings inlägget vet ju exakt hur dom ser ut men bättre bilder kommer nog när jag orkar sätta på mig som till något snyggt. Hmm.. JA!
 
Nu ska jag ta en dusch och efter det lägga mig i min säng alldeles fylld av hundhår, men somsagt somnar jag mycket enklare med min hund vid sidan om mig när jag ska försöka sova. Så det kan de vara värt! Eller ska jag lägga mig där?, har ju legat där heeela dagen.. så segt. Vi får se vad som händer, men tänker iaf inte missa paradise hotel som börjar 22:00.. idag är det nämligen någon som får åka hem igen. Woop. 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh det är så kul när man beställt något och man verkligen blir nöjd:)

2013-12-12 @ 12:29:13
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback