brist på liv.

1. Vad heter du? Alice Elisabeth Hernqvist
2. Hur gammal är du? 16 och ett halvt (notera)
3. Vart bor du? Stockholm, Värmdö - Djurö
4. Hårfärg? Röööd, men blond igentligen
5. Ögonfärg? Blågröna, eller mer Grönblåa
6. Hur lång är du? 163cm
7. Kär? Nej och det äger.
8. Singel eller upptagen? Siiingel bitches 
9. Hur många har du kysst? ..hmm... 13... mitt tur nummer weuhu
10. När och vem kysste du senast? Hemlig om man säger så. 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Ja, lite mkt alkohol. 
12. När hade du senast sex och med vem? HAHAHA, de kan jag tyvärris inte säga. Ask me in person bro. 
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 11 månader av ett helvete 
14. Dumpat någon? Yes 
15. Blivit dumpad? Yes 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Sånna som kan va sig själva och inte snackar en massa skit. 
17. Vad har du för mobil? Iphone 5 .. spräckt dock. haha. 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skaffa lägenhet dirr. 
19. Favoritland? Grekland.. andra är oxå bra men grekland asså, mums. 
20. Favoritfärg? Alla möjliga. 
21. Film? Project x helt klart. 
22. Bok? .... no coments 
23. Killar eller tjejer? Killar är cuties och tjejer är broes så, yep båda. 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Jag vettefan, är galen och folk verkar älska. 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag bara säger fuck you och går vidare. 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Elin. 
27. En person du älskar – Älskar min familj.
28. En person du hatar – många dude..
29. Ut och festa eller myskväll? PARTEEY, nä men fan älskar man mys oxå. 
30. Saknar du någon just nu? Jag saknar de i grekland. Somfan.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Träffade Elin i sandlådan.
32. Beroende av något? Cooola. 
33. Ditt livs största misstag? Var tillsamans med världens äckligaste äckel.  
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Elin såklart. Sen nån kille så de blir avkommor. hahahahah. nä. men. 
35. Har du några tatueringar? Yes, en på handleden och en på vrist. 
36. Piercingar? Tungan, Läppen, Naveln och Smiley.. samt en töjning på 8mm
37. Vem är mest lik dig? Elin och jag är same shit men jag är nog lik min mamma. 
38. Har du någon förebild? Nej, jag själv ofc. 
39. Vad ska du göra idag? Idag är det fredag och ingen jävel gör nått, alla är sjuka osv. Så kanske rida.
40. Vad är det värsta du vet? Lögnare.
41. Vad är det bästa du vet? Va i grekland. 
42. Vad åt du senast? Choklad, och nu banana skids. 
43. Vad vill du ha just nu? Sex. HHAAHA nä men.. ah. 
44. Vad köpte du senast? Choklad och cola. 
45. Vem är din favorit kändis? ingen dirr
46. Vilken är din favoritställning? Ta reda på de. 
47. Tränar du? Ja Zumba framför teven FTW
48. När går du och lägger dig? alldeles för jävla sent! 
49. Vad är klockan nu? 14:28
50. Är du nöjd med ditt liv? Just nu äger livet lite vavava. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback