jag får hyperfel

Jävlar va jag är taggad på att börja dansa! Dansa typ zumba och gå på olika träningspass, gå ut och springa och känna mig uttränad.. den där sköna känslan. Just nu får jag bara damp hela tiden, det ända jag gör är att äta och äta och äta och sitta som ett jävla fetto. Jag vill äta rätt och dansa.. bara få ut all energi och bara KÖRA LOSS. Så kroppen mår bra och jag också! Satan vad jag är pepp asså... 
 
Något som jag dock dissar ihjäl mig på är alla jävlar som ska bara ''ska ha drömkroppen till sommaren'', och ''jag ska träna tills jag ser ut såhär'' MEN HÖRRNI, ni kommer fucking aldrig se ut sådär. Alla i världen har olika kropp och alla kroppar ser olika ut på alla olika männsikor. Jag hatar att sitta och titta på folk som är lite halvkraftiga som ba '' ska ha denna kropp '' (lägger ut bild på victoria secret modell eller liknande) men fuck det för ni kommer aldrig se ut såååååå. ÅÅÅÅH. Får damp på alla som ska äta så bra och träna så mycket. Visst varför ska jag bry mig men dröm sött mina vänner!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback