update

Jävla blogg.se appen som jag ska döda asssåååå, kan inte blogga från mobilen och jag håller på att gå sönder. Allt jävlas just nu och jag fattar fucking inte varför och jäävlar va trevlig jag är. heehhehh, nä men jag är fett flumm för jag har suttit inne och inte gjort ett skit i 48 timmar om inte mer snart. Yeah, så när jag kommer utanför dörren.. seeee upp vava. Jag är fortfarande rätt sjuk men det börjar kännas bättre, idag när Elin kom hem så bakade vi. Satan va jag inte klarar av sötsaker längre uuuuh. vet ej varför, flumm. Aaah som sagt, snart ska telen lämnas in så ska byta till min iPhone4 en stund. Inte så amazing, men lite. 
 
Lite bilder från dagen, (älskar keso och frukt, ääääheh)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback