.det är inte så jävla enkelt

Äääääh nu är det slut, pallar inte va deprimerad mer. Dock så är det ju förkylningen som gör så att jag släpar huvudet i marken! Men iaf.. ÅÅH älskar att mobilen autocorrectar "iaf" till "ostar" hahah vafan. Idag har jag knappt kunna andas, tårar har runnit hela dagen och hela kroppen känns mörbultad. Men pappa åkte iaf och köpte sushi och de gjorde allt lite bättre! Sen har jag suttit vid datorn typ hela dagen, fixat runt och legat på mitt golv och dött. Humöret suger och allt annat med.. inatt kanske man får nå sömn, hoppas! Aja, sleeptight peeps.

skulle dock va nice med sällskap eftersomattjagmårsomjaggörtahandommignågon. hahah nej men.. meh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback