jävligt.

Jo men igår vart jag firad av en del i släkten, fick saker och pengar och massor. Aja... Men efter det åkte jag till kista och träffade Elli, Johannes och Linus. Det slutade med att klockan typ 1 på natten så gick de inga tåg, bussar eller aa.. NÅGONTING så vi fick för oss att gå från kista till Stockholm. Vilket skulle ta typ 9292 dagar, nä men nästan. Men vi gick och gick och jag kastade skorna åt helvete och aa de va en upplevelse(orkar inte ta hela storyn) kan skriva en bok till er som vill. Kom till söder vid runt 6 imorse och sov till 12 idag. Åkte med pappa och käkade och köpte nya jeans och så vidare.. JAJA.

bilden på fisken. (min fisk) *poff*
ps. mörkröd i huvudet iigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback