Shoppiinbro

Såklart hade vi inga lektioner idag.. såklart såklart. Är ledig tills på fredag då vi går ut ettan, wehuu. Behöver verkligen sommarlov nuuu.. Och om allt går som de ska så får vi lägenheten reeedan på fredag! Idag så mötte jag pappa efter att ha varit med Elli, Linda, Johannes, Kuba och några fler peeps i bleckan på söder. Vi köpte soffa och fåtölj och en ny sääng till mig.. Ååh den är as mjuk och cepe skön. Gaah kan inte vänta längre tills jag får göra iordning och köpa en massa fler saker till mitt ruum. Lalalaaa, sen åt vi såklart sushi.. mmaaums. Pappa fyller år idag också så grattis somfan till honom vava.. Sitter just nu och väntar på bussen och bara chillar galet, ensam och faktiskt lycklig. tjaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback