Vääääärt.

Tar dagen i förrgår lite snabbt. Vi slutade som sagt ettan i fredags, då några i klassen drog ut. Vi satt i bleckan hela kvällen och halva natten och tog de lugnt och flippade ur, pajade knät och gjorde typ yolo grejjor bara för att vi är vi. Sen hämtade Linda pappa oss och tog de bästa beslutet... Donkeeeen!! Asså donken är.. Min Gud när det gäller sånt. Meew.

Aja igår va jag med pappa och köpte golv till lägenheten. Vi va där och måttade osv osv. På kvällen hängde man vi bikeparken, cykel horan pajjade mina jeans och aa det var väl som vanligt. På kvällen träffade vi upp Jakob och Viktor och satt ute och knäppte, sen drog vi till partaj och där vare ett jävla drag. Med en massa sköna Värmdö peeps, aja.. Vaknade nyss och det är söndag. Får se vart dagen leder mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback