Cozy.

Sätter på en film och bara tar det lugnt nu.. Har fixat en massa smått sen jag kom hem och nu är jag helt slut. Ont i fotknölarna somfan, och aa. Somsagt har jag sovmorgon imorgon, börjar klockan 12:30 de äger fast samtidigt inte alls. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon men jag och Johannes planerat att åka lite skate och sen typ kolla film bara på kvällen.

Hoppas det är torrt molnigt imorgon, lite varmare kanske.. än vad de va idag. Dagen kommer iaf inte kunna bli bättre utan min nya tröja och brädan, yoloswagnejförhelveteinte. Aja godnatt eller nått...

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vilken fin tröja!
Vill tipsa om en tävling som är igång på bloggen nu!
5 lyckliga vinnare kommer att utses och reglerna är väldigt enkla! Hoppas du vill delta! :)

http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-presentkort-pa-canvas-of-sweden.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

2013-11-19 @ 13:00:28
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback