Episkt

Den här dagen har gått rätt så fort, klockan ringde som vanligt 05:45 och imorse ringde faktiskt Johannes mig men jag lyckades somna om igen. Stressandes kom jag iväg mot skolan och idag stog det Mediaprodukton och Webbutveckling på schemat, ni som inte vet vad det är så är det estetiska ämnen och de lektionerna förekommer ofta i media linjer! 
 
Efter skolan så drog jag med Linda in till stan för att köpa min ''speciella'' hårfärg, gick på alla H&M i typ hela stockholm även Åhlens.. men såklart hittade jag inte den hårfärgen som jag alltid använder.(Schwarzkopf live XXL) Så fick bli Syoss rödaste hårfärg, resultatet kommer jag få se senare.. efter som att jag tänkte färga håret ikväll! Det är ju kväll nu ju? Ahh let's do it.. 
När jag slutade skolan idag var det nästan som norrsken på himlen, så himla fint!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Himlen var sjukt fin i kväll, tog också en bild. Hihi! :)

2013-11-27 @ 19:17:19
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Ellen

Låter som en bra dag! :D

2013-11-27 @ 20:20:33
URL: http://lifeofellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback