Meph

What to say verkligen! Hängde ju med Linnea och Linda igår kväll, somtur var somnade jag och sov hos Linda i typ två timmar innan vi åkte till Huddinge så jag slapp va så trött(gick upp 05.30.) Vi köpte en massa chips, godis och läsk och hade en amazing kväll och även morgon i utsälje. haha? Jag åkte till huddinge centrum vid tre och mötte upp Johannes för att ta pendeln till Helenelund för att ta buss till kista, vilka resor vavavava. Aboooow GRABBAR! hah.. 
 
Kom hem till Johannes och såg på världens sämsta film(vilket jag resonerar alla skräck/thriller vara nu, efter som att karaktärerna verkar ha -1 i IQ och man bara vill garva) WrongTurn vad det den hette tror jag, finns tydligen sex stycken ehhh. Iaf.. nu ska jag mysa ner mig i Johannes säng, äta chips och dipp och kolla på film! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - FOTOTIX

Man ska inte kolla på nya skräckfilmer, man ska hålla sig till dom gamla goda!

2013-12-01 @ 11:08:48
URL: http://fototix.blogg.se
Postat av: sara

Fin blogg!

2013-12-01 @ 13:09:14
URL: http://saramobeerg.blogg.se
Postat av: Anonym

american horror story , ända bra sträck/thriller som finns <3

2013-12-02 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback