Mycket bra.

Är hemma idag, hade ju feber igår och hade ont i huvudet. Vaknade vid typ 10 och kände att jag behövde göra lite skit, började med att äta lite thaimat och sen diskade jag all disk.(wifey) hahah driver, men kände att jag behövde lite avkoppling så jag tog fram en ansiktsmask och har nu den i facet, känns så stelt och kan knappt röra någonting. Om jag ler spricker ansiktet så får försöka va sur en stund, vilket inte är så svårt efter som att jag är sur. 

Gjorde också naglarna jämna och fina igen, de bara växer och växer så fort. Men livet går ju under om någon går av, det är inte kul. Dagen kommer fortsätta med ett lugn, dricka mycket vatten och vila. Skönt somfan att vara ensam och ta hand om sig själv, någongång ibland! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback