ZzzzZzzZ

Jag känner att jag bara inte orkat skriva sen i torsdags. Sov ju hos Karolina i torsdags, följde med henne till hennes jobb som hon skulle besöka för att säga till hennes chef att hon väntar ett barn till! Så jag kommer bli moster igen i april 2014, woouuhh!! Längtar hihi. På kvällen på fredagen träffade jag Linda och Linnea och vi hade em trevlig kväll... eh typ! hahaah!! 

Sov hos Johannes på fredagen, igår gjorde vi inte ett skit. Jag sov mycket som vanligt och aa, idag hämtade pappa mig vid 15 och jag kom hem för ett par timmar sen. Har städat och är redo för en ny vecka, inte alls men jaja.. 
(bilder från när jag, Elli och Karolina va på hennes jobb)

Kommentarer
Postat av: aschmanda

skönt att inte göra ett skit ibland :)

2013-11-24 @ 19:17:22
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback