Äh

Känner mig typ lite mysig... Eller.. de känns mysigt iaf. Jag kom hem vid halv sju kanske efter att ha varit med Johannes i Highwally Skatepark nu på eftermiddagen. Jag känner mig lite konstig oxå, kan bero på min depression som jag verkligen måste kolla upp. Jag somnade idag på lektionen på den hårda bänken med maxad skrik musik i öronen och vill bara gråta hela tiden. Men men, de är som det är. Här har ni iaf min outfit för idag.. älskar leggingsen mer än alla min andra kläder. Synd bara att det är så många som ''hoppar på'' alternativ stilar, diss till alla dom. 
 
Galaxy leggingsen kommer från Romwe.com
Stora DROP hoodien från BikBok

Kommentarer
Postat av: ♥Julia Abrahamsson♥

fin blogg!

2013-10-18 @ 09:58:49
URL: http://fames.se/crazylandy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback