Lyssna!

Jag kan tänka mig att du har 25 minuter och 34 sekunder av ditt liv att göra det lite bättre och peppande. Jag läser en tjejs blogg där hon lägger upp en massa fina bilder och skriver om sitt liv, och hon gick i min klass en del av ettan i gymnasiet. Jag hann inte riktigt lära känna henne men kan ju inte motstå att läsa hennes blogg! Jag var inne nyss och kollade på den här videon jag länkat under och det gav mig faktiskt en del mer syn på livet. (efter som att jag är depprimerad 24/7 även fast det kanske inte märks alltid, men jag mår skit)
 
Iallafall tycker jag ni ska ta eran tid att kolla på den här videon, nu eller när ni har tid. Det är inte så svårt att spara en flikad sida, gör det bara! Det här hjälper och jag tycker att hon är en riktigt stak person som ens ''vågar'' göra det här, kan ju jag säga att jag inte pratar/pratat med någon om mina problem för att jag är rädd. Jag har testat gå till en psykolog EN gång, och nu säger jag aldrig mer. Så snälla.. kolla på den här videon och få insperation. Jag vet att allt hon säger är någon som kommer hjälpa efter som att hon själv har haft svåra depressioner och problem av olika slag! Tack Izabella ˜ här har ni oxå en länk till hennes blogg
→  http://jennyizabella.se ←
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad kul att du läser min blogg! :) Tack för att du la ut videon och allt fint du skrev! Det värmer om hjärtat! Stay Strong <3

2013-10-17 @ 14:47:42
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback