Mao.

Sitter på tunnelbanan påväg hem.. Är halvseg efter den långa skoldagen! Efter skolan åkte jag till Johannes och vi kollade på film, och han fick choklad för han ramlade med brädan igår och gjorde illa knäna. Hmm, men de hindrar ju inte mig från att sparka honom i huvudet (?) 

Baa allmänt känner jag mig frustrerad, inte bara för att jag bygger högar runt mig eller för att livet suger allmänt utan för att jag undrar vad jag gjort vänner som stog så nära mig för en kort stund sen! Ett litet svar skulle göra allting bättre, nu går man ju bara runt och tänker/undrar! Det här gör mig både ledsen och arg, VAIHELVETE har jag gjort?! Nej nu vart jag bara argare, nu ska jag hoppa av tuubleros så kommer "dagens" upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback