Off

Har varit lite off de två senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte haft tid. Eller jo jag har haft tid men jag behöver lite tid från internet oxå, sov hos Johannes i lördags och han sov hos mig igår. Han åkte hem vid ca 19 idag men imoooooorgon ska vi kolla på bio, självklart insidious 2 för att självplågas lite extra. Har blivit så satans känslig för skräckfilmer, är typ rädd för allt nu för tiden.. kan inte andas osv när jag är rädd så de e lite obehagligt. Va ska jag mer skirva? hmm, antagligen krök i helgen och jag ska hinna träffa mamma någon dag, kan bli ett rätt lyckat lov elle? Amazing! 
(ps. vill lägga upp trailern för insidious 2 men jag vågar inte ens ha den på min blogg) 
Här får ni en bild på en söt enhörning istället... .. .. ..... .

Kommentarer
Postat av: Double Up - Malin & Lina

Vi har dragit igång en veckans blogg tävling, kika gärna in och anmäl dig enkelt!

KRAM DOUBLE UP!

2013-10-29 @ 15:12:48
URL: http://doubleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback