Crayz.

Åkte ju till min mamma i torsdags och det var lugnt med henne efter operationen. Jag badade i badkaret vilket var hundra år sedan, och de va skit skönt. Sen så käkade jag där med Owster och mamma och sen tog jag Daniels cykel ner till honom och sa hej, en halvtimme senare kom Patrik och Alex och hämtade mig, vi åkte till Viktor som har fyllt år och han fick sina presenter. Sen drog vi ut och blabla..

Igår var det en chill förmiddag, Patrik var ledig och vid fyra åkte vi till några bekanta till Patriks family och käkade middag, mycket mysigt. Sen åkte vi till Djurö och sov där inatt och myste lite till, mweeh.

GLADPÅSK, naah jag skulle inte påstå mig själv som glad. Men hoppas du är det! Just nu påväg till systemet så här har ni lite cooz bilder.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback