Jäävla dag alltså.

Vaknade när min pojkes larm ringde kl 6 imorse och sprang på toa för jag kände mig så satans kissnödig, slutade med att en timme senare sitta på akuten gråtandes med stick i fingret och morfin i kroppen. Har åkt runt hela stockholm idag, foreal! Först till Söder akuten där jag var i några timmar för att sedan åka därifrån utan någon hjälp alls.(förutom morfinet och blodprovet dock) 
 
Sedan ringa runt en massa akuter och därefter i hopp om hjälp åka till Danderyds akuten för att i stortsett vända direkt, fick bemötade som "De kommer inte göra något, precis som där du just var" så det gick ett par timmar och klockan vart 13:00 då de sista försöket var akuten på Östermalm. Kom in där och de hade ingen akutläkare som var i just det ärendet jag kom för, MEN så jävla fina och snälla männiksor där så att de fixade en tid åt mig på en gång (efter att jag hade sovit 15 min i en fåtölj pga morfinet, haahah) De hittade finally problemet(tror vi iaf) så nu ska jag äta piller i 115 dagar och jag kommer få remisser för en röntgen på njurarna och.. brambrambram en operationstid, yes du läste rätt. Jag ska opereras, igen. Mer om det när det närmar sig, bleeäh. 
-Bild från igår då jag satt och spelade bf4 heeela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback