Oh you little..

Parkerat i sängen igen efter en förmiddag i solen, oohyeaa va skönt det var. Dock känner man sig lite seg nu alltså, men så värt att lyssna på musik och dricka cola i värmen. Och idag är det måndag, vilket betyder noothing, ingenting att göra och ingenting att göra igen. Förutom att vänta på att Patrik ska sluta så han kan komma hem och få ta del av mina pussar, annars tänkte jag bara hänga på tumblr tills dess! 
 
Imorgon är det tisdag då jag möter upp Linda på eftermiddagen för lite glid och sen rulla mot Towe i spånga för lite mera vilt glid if you know what I mean. Det där lät bara jätte fel men ta det sooom du vill, sova gör man ju trots allt hemma. HAH, men det blir nog kul kan ja tänka mig, lite gosigt också kanske.. who knows? 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

sooofta bilder :)



sv: Lycka till! :)

2014-04-15 @ 15:36:58
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback