Party.

Igår åkte jag in vid ett till stan och mötte Linda, vi chillade fan med Kuba en stund i solen på söder och drog oss vid tre tiden mot Towe i spånga. Åt mysig tacomiddag med Verre, Linda, Towe, Bella och Elin så de va mycket gosigt. Sen kom Joel, Ben, Philip och Tobbe och vi satt och spelade en massa olika ölspel tills klockan vart 23 och världen snurrade. Under den tiden kom Casper och hans tre kompisar också, svårt att hålla koll på alla haha. Och efter som att jag har världens bästa pojkvän hämtade han mig hos Towe och vi hade en rolig roadtrip hem!
 
Snart ska jag ta bussen in mot staden för att möta upp Amanda, de va verkligen skit längesen vi sågs. Men now, finally we gonna have some time to slå ihjäl. Btw så beställde jag nyss typ världens sötaste midjekjol vilket chockar mig själv, men någon gång måste man ju testa någon nytt. Kan även vara jävla skönt till spanien resan haaah, woop woop bara 52 dagar kvar. 
 
Nej nu ska jag samla ihop mig lite och blablabla.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback