When you see me cry.

Idag har jag gjort det värsta som hänt mig sen när jag föddes, helt seriöst. Jag skulle kunna bryta armen 10 gånger för att slippa göra om det här, jag satte nämligen in en hormonspiral vilket gjorde så fruktansvärt jävla ont. Världen snurrade och jag var en millisekund ifrån att svimma och dö, haha har jag blivit en liten klenis? Naah, tänk dig själv dude. Kände mig helt förstörd efter, grät och grät och grät. 
 
Det kom en vändning ca en timme efter, då jag fick reda på av min skola att jag var en av de tre vinnarna av fototävlingen som hölls för ca 2 veckor sen. Och då ba smack så ägde man ett par Dj-hörlurar från urbanears, gratis är gott. Lolz, nej men lite stolt blir man ju. Nu ska jag rulla ner i sängen och fälla några tårar till för fan var förjävligt det här är!! 

Kommentarer
Postat av: Jossaan

Fin blogg du har! :D

2014-04-02 @ 15:56:59
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis till att du blev en vinnare igen.
Anneli

2014-04-03 @ 07:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback