Fucking shieet!

Igår var det segt, idag har vi varit på sjukhuset igen.... En koll och de hittade samma problem så nu blir det operation ändå, kuuul!!! Fan så jävla trött på svenska jävla sjukvården... Blä. Efter det käkade vi lunch och sen hem då jag fick skit ont och pillerna var inte på recept och vart inte det fören typ klockan 17.. Så det vart jag också rätt trött på! 

Så vi tog ut pillerna och drack smoothie på Nacka forum, och sen fick jag ett nagellack och en "smoked" platta med ögonskugga av mi love och det andra köpte jag själv! Helt kär i nagellacket. 


Kommentarer
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

vad för operation? :o

2014-08-16 @ 10:31:29
URL: http://ninnzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback