Fuck er!

Kände för att ta bort allt hat och tråkigt på bloggen efter som att jag är bättre än så, förstår henne om hon är avunsjuk på mig såklart, och då får hon va det. Så bort med hatet och fram med ljuset heheh. ♥ Idag så ska jag äntligen till skolan.. eller ja, kanske inte äntligen men ÄNTLIGEN kommer jag upp ur sängen asså jag älskar min säng den e så gos ju. Tar 12.42 bussen och jag är redan klar så de e seeegt, men lika bra att va i tid! Dock vaknade jag när Patrik gick upp och kunde inte somna men men.
 
Efter mötet i skolan och lite gos med Linda med mera så ska jag väl möta upp Patrik någonstans I think och sen ska vi åka till ekskilstuna och köpa min efterlängtade tjocktröja som jag letat efter i trehundratjugofemtusenår. Och antagligen kanske käka något där, och sen åka hem och det är ju fredag så någonting kanske händer ikväll eller så kanske det inte gör det. Who knows? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tänkt att ta bort allt hat.
Det är bättre att fokusera på det goda.
Blir både ledsen och förbannad när jag läser sånt skit.
Jag trodde man läste en blogg för att man vill följa och bryr sig om den personen.
Hoppas att det får ett Slut innan någon anmäler dessa hot.

Det är inte ok med hot och andra som läser bloggen kan anmäla den som beter sig illa.
Anneli

2014-12-05 @ 16:54:35
Postat av: Anonym

Bra tänkt att ta bort allt hat.
Det är bättre att fokusera på det goda.
Blir både ledsen och förbannad när jag läser sånt skit.
Jag trodde man läste en blogg för att man vill följa och bryr sig om den personen.
Hoppas att det får ett Slut innan någon anmäler dessa hot.

Det är inte ok med hot och andra som läser bloggen kan anmäla den som beter sig illa.
Anneli

2014-12-05 @ 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback