Jag är ledsen hela tiden.

Varför blir jag bara sårad, varför tänker du inte på hur du behandlar mig? Inatt, faktist runt 05 så somnade jag, med en blöt kudde och ont i huvudet pågrund av alla snyft. Jag kan inte sova på nätterna längre, och det blir inte bättre för att du ska bete dig så här illa mot mig. Så illa att jag somnar gråtandes eller gråter inombords pågrund av dig. Men du fattar det inte, även fast alla andra verkar förstå. Usch fyfan, hoppas på ändring snart, för jag börjar tröttna påriktigt. 
 
Jag minns knappt vad vi gjort, mina batterier är totaldöda efter detta trista gråa väder och ingen snö. Komigen nu det är lixom december! Senaste tiden, eller ja, denna helgen som var så har jag umgåts med Madde, Erik och Patrik i lördags. Samt att vi åt middag hos min syster med mamma, owe och daniel. I fredags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.. tror, nä jag kommer inte ihåg. Eller jo, nä. Små minnen men inte mkt. Igår så åkte iallafall Patrik till jönköping med sin pappa och köpte en bmw, jag måste faktiskt erkänna att jag är avunsjuk på att han har det han har hela fkn tiden och ändå så är han en fitta mot mig. USCH, jag mår så jävla dåligt. USCH fyfan!! Va första advent igår också, och vi hade varit tillsamans i 10 månader, men antar att han hade glömt allt det. Asusual! 
 
Nä nu funderar jag på att ta volvon någonstans, skönt att va ensam? hmm.. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah du e så jävla sorglig

2014-12-02 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback