MAT.

Skapar en ny kategori nu som heter Mat. för att mat är typ det bästa som finns i hela världen, och äta gör man annars dör man äta gör man ändå dör man haha sad. Nej men jag är bra på att äta lite "lyxigare mat" och då är det ju trevligt att ta bilder på det hehe. Aja, tyckte det verkade kul, jag tar ju alltid foto på min mat hehe. Och jag vill ju suktas liite hihi.. tänker på när jag och Linda satt i skolan och kollade igenom min blogg och dreglade typ haha. 
 
Här är iallafall the first inlägg i nya kategorin. Åt ju middag hos Karolina i lördags och då lagade hon detta.. mums! ↓

Kommentarer
Postat av: felicia

Ser gott ut :)

2014-12-01 @ 19:44:07
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback