Så snygg.

Kollade mig i spegeln och ba "wow, i wanna bang that" nej men typ så, iallafall så alla andra tänker verkar det som. Lol, jag låtsats bara ha jätte bra självkänsla men fuck så snyggt det vart med ögonfransförlängningen är så himla nööjd ju! Så nu slipper man ha mascara för fransarna är jätte långa och mörka, så sköönt! 
 
Åkte alltså till skärholmen centrum vid 13.30 och va låg på en halhård grejj i två timmar och efter det hittade jag två julklappar till och sen kom pappa och hämtade mig där. Köpte med thaimat hem och sen när Patrik kom hem slängde jag in honom i duschen och nu ligger vi i sängen as usual denna tid på dygnet om vi inte är ute med våra vänner, pfft. Men nu är det ju finalvecka i paradise hotel och då måste man ju va bänkad framför teven 22 hahah.. här får ni en före och efter bild på mina ögonfransar, haha ser ut som att jag inte har några på den övre. Liika bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback