Sprit och Biljard.

Igår så drog vi äntligen uuut jag, Linda, Patrik och sen kom Elin till söderbiljarden där vi drack drinkar och spelade biljard. De vart 1-1 så de va kul haha. Sen så va klockan typ ett och de va fullt på dovas så vi gick och sa hej till Elli och Tobbe då vi mötte the psyktanten. Efter det skulle vi till ett annat ställe men allt hade typ stängt runt söder osv, så sen åkte vi till skantulls donken och träffade Kuba och Artchi eller hur det stavas och umgicks med dom en stund tills vi tog bussen från skanstull.
 
Vi kom hem vid 05 och Linda sov här, och hon åkte nyss hem. Jag och Patrik bokade precis en bio i sickla klockan 21, ska see mocking jay part 1 !! Awesomeeeeee. Just nu känner jag mig allmänt hungrig och jag vill att pappa ska komma hem och börja laga maaat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback