When you criticizin' you caught up in all the pretty lights

Har inte skrivit sen i torsdags, och idag är det fan måndag igen! Veckorna och framförallt helgerna bara flyger iväg så jag hinner inte med att tänka ens, haha även fast det är det ända jag gör typ. I fredags var jag och kollade på Johannas teater uppvisning, den var så känslofull att jag börjae gråta. Vackert. Sen så hämtade Patrik mig i slussen för det var ju trots allt allahjärtans dag så vi myste osv...... I lördags så var det mest chill, hängde hos Patrik och på kvällen drog vi ut med bilen, hämtade upp Alex, Viktor och Erik. Var en allmänt amazing kväll, kom hem till Patrik runt halv 3 kanske. Sov gott brevid honom som alltid! 
 
Pappa hämtade mig där igår och jag åkte förbi Johanna och hämtade upp mina grejjor och sen när jag kom hem så sprang jag in i duschen och stog där i typ en timme, de va så SKÖNT! Gick upp till ica och köpte lite vackert och sen la jag mig i sängen och spelade Midnight Club tills Patrik kom och då vart det bara så himla mkt bättre. Det är så sjukt hur min inställning har ändrats, inte lika mycket ångest, färre sömnlösa nätter och mer leenden. Och nu sätts Finally Moving på här, fan.. en sak kan bli bättre. Men den drar vi ut på.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback