Can't hold it back anymore.

Sitter och plippar på Patriks dator, hittade ett sånt snyggt linne i nya collectionen från Madlady.se så jag klickade hem det på en gång! Perfect to the summer, och det kommer visas upp när jag får hem det självklart. Det var så länge sen jag köpte kläder nu så jag ska ta mig en dag nu på sportlovet och glo om man hittar något, lalalaaa. Annars ska jag bara sitta här och vänta tills Paaatrik kommer hem från jobbet, sen får vi välan se vad som händer. 
 
Börjar få lite damp på min trasiga telefon nu efter som att jag knappt kan se någonting pga alla sprickor, och jag är så lat så jag orkar inte ens göra något. Får hoppas på att pappa snart får mer energi till att köra bil, HAHA LOL. åh.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback