Vi ska ta över världen.

Äntligen freeeeedag, igen! Bloggade typ ingenting igår, men det hände typ ingen speciellt.. åkte "hem" efter skolan och gick och köpte mat med Johanna. Jag färgade håret och umgicks med Patrik, aaao Johanna måste såklart glo på The Conjuring och skrämma upp både sig själv och Patrik! Haha, tur att jag redan sätt filmjäveln då.
 
Min skoldag var så satans seg, satt och väntade på studion hela dagen. Plåtade en massa och jiddrade runt, as usual. Slutade vid 11 men kom typ precis innanför dörren, så har ju fått väntat en stund på livet att komma ikapp så att säga. Tillbaka till fredag då, ikväll ska vi ha en riktigt kul kväll.. hoppas jag på att det blir iaf. Lär ju få se imorgon hur det varit, men just nu sitter jag och väntar på att Yoje ska börja åka hitåt så jag kan möta henne i centrum.. awesooumus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback