-Värna om naturen, krama ett träd.

Hahah, länge sen jag kunde sitta och le för mig själv.. helt stört bra. Seriöst, livet stämningen och tillbaka till verkligheten. Imorgon är det måndag vilket kommer vara jävligt jobbigt, men med min magkänsla så ler jag nu ännu mer. Fanskap, jag är så lycklig över att jag har männsikor i mitt liv igen som gör mig glad.. tankeställaren snurrar och ger mig huvudvärk men ändå kan jag le. 
 
Vilka framsteg! Jag har inte gråtit på flera dagar, vad har hänt! Den här helgen har varit en av de bästa på länge, och nästa kommer nog bli ännu bättre. Jag är excited som fuckinghell. Tar helgen lite snabbt: Fredagen var så himla härlig tillslut, lördagen var det aik match då det inte gick som tänkt, men de vände snabbt när jag fick känna känslan igen, den där känslan alltså, söndag idag dårå då jag var på bio med yoje och sen fick jag träffa min fina vän. Naaaaa livet är allt bättre.. tack.. /alicesomikvällskriversomettfreakmenmårbättre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback