AppTipset

Jag sov faktiskt ingenting inatt, har alltså varit vaken jätte länge nu(sen igår klockan 15:30 typ)! Och är jag nå trött då? Nää.. självklart inte, även fast jag ställde mig upp ur sängen 11 imorse så är jag fortfarande pigg. Skumt, men dagen har ändå sugit som alla andra dagar. Har fått min kropp i rörelse iallafall då jag och pappa gick ut och gick 3,5km.. sedan åt vi sushi i centrum och gick hem, skönt att få röra på sig lite när man bara ligger inne. Testade även sakerna på ute gymmet och de var jävla jobbigt.. haah. 
 
Det finns en sjukt grym app som är enkel att ladda ner och är även gratis, den mäter med GPS vart man gått och hur långt man gått. Så man får alltså upp exakta siffror på sin vandring eller om man valt att tex jogga! Så gå in och ladda ner den om du känner för att veta hur långt du gått och en massa andra detaljer och ta del av dina vänners aktiviteter eller varför inte starta en aktivitet med en vän? Super kul med träning ju och man mår mycket bättre av det! 
 
Nu ska jag gå och göra en Jorgubb&Mango Smoothie och sätta mig och glo in i väggen, vilken terapi va? Ehh.. 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Bra tips :)

2014-01-04 @ 17:44:48
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback