Faktiskt..

Tänkte bara checka in och säga att jag lever, kommer bli lite dålig bloggning en liten stund framöver då det är en massa skit just nu. Tänkte även ägna detta inlägget till att säga att idag avlivades min älskade hund Sälma som jag har levt med sen 2004, det är en hemsk sorg och svårt att förstå. Och det kommer lite otajmat nu när man redan mår skit, men om man tänker på henne har hon det bättre nu. Kommer träffa henne snart ändå ju <3 
 
Fått hem mina Waterspeakers nu och Smyckesboxen jag vann, de kommer bilder när jag känner att jag har lust för jag gråter och gråter och gråter idag. Va på aik match igår och tyvärr förlorade dom med 4-1 till Luleå, men i helgen drar jag och min käre vän/halvsyrra med Black Army bussen upp mot gävle för borta match! Framåt stolta AIK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback