Finally Moving.

Igår vart det inte alls som jag skrev, jag åkte hem och satte på mig hurtiga sportkläder! Åkte till sickla och gymmade med Yoje på sats, min rumpa gjorde ont imorse men det är ju ba naaaaiijs. Sen så köpte vi sallad och åt när vi kom hem till Yojeyolo, mys mys mys! Sen kom Patrik förbi och vi satt och snacka ett bra tag, blev även av med min spammer. Haha, tackar Patrik eeeeey! 
 
Idag är det fan FREEEDAG, som jag längtat. Sov hos Yoje inatt så åkte till skolan som vanligt, gjorde TRE hela uppgifter.. vet ni hur bra det känns eller? Nej för ni är antagligen inte lika efterblivna som jag är, liiiika bra! Ska åka till Yoje senare och käka med mamma och Owwwster, sen så ska jag, patrik, yoje och viktor göra något väldrigt ansträngande. MEEEN jag tänker inte avslöja än, inte för att det är så och så men gaaah nu pirrar de i magen. Haahah, jag är en tönt men det får jag fan va! Shiit va KUUUL det ska bli, kärlek kärlek kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback