Hörrni!

Imorgon början skolan igen, som tur är har jag sovmorgon och börjar 12:30! Och såklart så börjar ju paradise hotel ikväll så jag sitter och glor på det nu, det är så bra ju.. faktiskt? De är så kul att kolla på folk som är dumma i huvudet, dock finns det ju gott om sånna i min omkrets har jag märkt. Men bort med skräpet och se de som faktiskt är värda dig något, mitt liv ska förändras nu! 
 
Har redan fixat till lite små saker, vissa vänner som behövdes rensas bort. Personer som gör mig till den jag inte är, personer som snackar så mkt bullshit att de snart inte tror på sig själva. Jag hoppas jag kommer hitta tillbaka till några av de själar som nu inte finns hos mig längre, människor som faktiskt gjorde mitt liv till lite mer att leva för. Just nu så har jag en vän som betyder som mest för mig, och jag har bara en person jag ALLTID kan lita på och som lätt gör mig glad. 
 
Aaaaja, ikväll har jag bäddat om sängen.. nya sängkläder är det bästa som finns! Och jag har städat och fixat en del, även färgat håret och aa. Hoppas så himla mkt att jag kommer kunna sova i hyfsat bra tid inatt.. måste duscha och göra några uppdrag i mitt spel! Men först kolla klart på paradise hotel såklart..... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckans blogg är nu utsedd, gå in och kika ifall det blev du! Har även startat en ny tävling på bloggen! Kram till dig

2014-01-06 @ 23:48:28
URL: http://passions.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback