Mer Power.

Ställde klockan på åtminstone 11:00 imorse men sov ändå till 15:40 typ.. så himla typiskt med ännu en natt i ensamhet utan sömn. Dagen var ändå skit, gick tillslut upp med gråten i halsen och hoppades att kunna klara av att gå ut idag så jag duschade.. började sminka mig men det slutate med att jag grät konstant tre timmar. YES. Va ovanligt va? Så dagen vart att jag legat i sängen och skrikit att jag inte orkar mer och utan mat i magen blir det värre, speciellt om man inte kan sova om nätterna! 
 
Min omvärld ser helt sjuk ut och människor verkar inte förstå att man mår dåligt tills man står där framför dom och skär upp armarna på sig själv, sjuk värld! Jag åt iaf kyckling och pommes.. och jag ställde mig nyss och gjorde en smoothie för att känna mig liiite piggare. 
Här har ni "mitt" recept:
Vanilj Yoghurt.
Frysta bär.
En skvätt apelsin juice.
Lite honung.
Granat äpple som topping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback